Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 30, 2013
Image Size
1.9 MB
Resolution
1100×1451
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,367 (5 today)
Favourites
98 (who?)
Comments
76
Downloads
13
×
The Kessho - page 1 by Skaylina The Kessho - page 1 by Skaylina
Next: [link]
----

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD~
lol XD As you can see, this is the really first page of my story x3
There might be mistakes in the page, because i'm not used to draw comics... yet :iconderpplz:
And noooooo, this is not a Spyro comic. It's just a comic, with dragons, and fantasy creatures, and monsters, and dis and dat . :XD:

Yuuurrrrrrp, they're playing Hide and Seek O: I wonder who's the guy in the last panel... New chara? Let's see~

----

Comic (C) ~Skaylina me

Kaira (C) ~NephritisAir
Add a Comment:
 
:iconmonsterdragon99:
MonsterDragon99 Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hey Skaylina.. WHat program do you use for your comic? :3 Or, how do you do these panels? 
Reply
:iconskaylina:
Skaylina Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
I used gimp in this page but i'm currently using paint tool sai 8DD
at first i just draw the panels (the boxes without anything yet) and under that layer i create a new for the linearting, and when i'm done with that, i close the lines in the lineart under where the lines of panels are xD Like blocking it, so when you're colouring that it doesn't like, colour the whole page lol :XD:
I'm sorry if i'm not clear i suck at explaining omg
Reply
:iconmonsterdragon99:
MonsterDragon99 Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Mhhh....... D: i know i know, buuuuut , how to make panels soo.... straight ? in SAI there is no tool to do straight lines ;-; !
Reply
:iconskaylina:
Skaylina Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
OOOOOOOOOH xD i use the selection (the squar one) and draw the lines, like a thin long squar 0: ? Or you can use shift too, like draw a little dot where the line start and then hold shift down and click on the spot you want it to end c:
Reply
:iconmonsterdragon99:
MonsterDragon99 Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH THX YOU SO MUTCH ! XD never heard  from this with shift.... Tat helped me alot ! thx you so mutch*Huug*
and btw... I LOVE THE COMIC SO MUTCHH! WHen comes the next part *.* ?
Reply
:iconskaylina:
Skaylina Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
YOU'RE WELCOME XD
Im glad you do! Oh, it's still in progress but it will arrive soon when I'm done c:
Reply
:iconmonsterdragon99:
MonsterDragon99 Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
YAY , Thats amazing, I'm looking forward !
Reply
:iconapaulo17:
aPAULo17 Featured By Owner Nov 18, 2013  Student Digital Artist
I see you had to state that this wasn't a spyro comic. I'm going to have to do the same thing when i start mine.
Reply
:icondragonheal187:
DragonHeal187 Featured By Owner Jun 13, 2013
*Feels bored*
I know some comics from her IT'S TIME TO LLLLLLLLLOLOOOOOOOOOOOOK(Lag bit) at it
*Looks*
Playing hide and seek. I like that game.
Nice! Quick! To the next chapter!
Reply
:icontomek1000:
Tomek1000 Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
aww its awesme moust i like how she smile :)
Reply
Add a Comment: